REVIEW PRODUK KUNDAL


Rasanya bukan Kaksher sorang je yang pertama kali dengar produk Kundal ni. Ramai lagi yang masih tak tau adanya produk Kundal ni dah ada di pasaran Malaysia



Baru-baru ni, Kaksher dapat peluang untuk mencuba produk Kundal dari Korea yang laris dijual sebotol dalam masa 3 minit. Gila ah. Laku keras ok.

Produk yang Kaksher dapat ialah
1. Honey & Macadamia Body Wash
2. Honey & Macadamia Shampoo
3. Honey & Macadamia Treatment
4. Honey & Macadamia Ultra Serum

Kaksher sangat suka.Sebabnya bau sangat la bau mahal.Kaksher dapat bauan White Musk. Siapa yang familiar dengan bau White Musk mesti boleh tau macam mana wanginya white musk kan? Itulah apa kaksher rasa setiap kali mandi.




Wangi bertahan lama sampai rasa macam nak bau badan selalu. Ok over kan? Tapi korang tak cuba korang tak tau. Ini apa kaksher rasa. Wangi dia takde la sampai hujung kampung boleh bau macam produk-produk mandi yang biasa. Bau dia tak kuat langsung. Eh susah lah nak explain. Korang kena cuba.

Paling best, kaksher suka dengan package penjagaan rambut. Kaksher memang ada masalah rambut gugur dan kering.

Tolak tepi isu rambut gugur. Sebab apa kita tau selalunya syampu untuk rambut gugur ada lah dia punya formula kan? Sekarang Kaksher nak cerita pasal rambut yang dah tak rosak hanya denga 3 kali penggunaan.




Kaksher sejenis yang memang tak suka ada wangi dalam produk kecantikan. Bagi kaksher, wangi ni hanya buat kulit kaksher jadi sangat kering. So bila kaksher dapat produk kecantikan untuk direview, kaksher mesti akan susah hati.

So bila produk Kundal ni dapat je dekat kaksher, benda pertama kaksher cuba ialah kaksher try bau dulu. Amazingly, memang jatuh cinta terus.

Selalu kaksher kalau shampu dengan syampu kaksher yang dulu, kaksher mesti buat kaedah double wash, sebabnya rambut kaksher memang berminyak. Tapi dengan syampu Kundal ni, tetiba jadi magik. Hahaha. Sekali basuhan je uols. Hilang minyak yang berkilo tu.



Tambahan dengan conditioner dia pulak, lagilah menjadi-jadi. Bagusnya kat botol conditioner ni, dia tulis perkataan treatment which is memang sangat kena dengan khasiatnya

Make sure korang biarkan dulu conditioner tu kat rambut dalam 3 minit ke atas. Sementara tu korang sental la badan ke, toilet ke dulu. Biarkan conditioner tu buat kerja dulu.



Lepas mandi, keringkan rambut sikit, then terus apply serum. Letak kat hujung-hujung rambut kita yang kering dan bercabang. Jangan sikat rambut lagi, bagi serum meresap dulu.

Hasilnya rambut akan jadi lembut, tak tersekat di skala lima, bau wangi, dan tak berminyak. Paling penting, rambut dah tak selerak macam selalu. Cantik terletak.

Serius kaksher memang sangat puas hati


APA ITU MACADAMIA?



Produk Kundal menggunakan minyak macadamia yang berkualiti tinggi. Macadamia ni apakah?
Macadamia ni adik beradik kacang. Sangat popular dan bagus dalam penggunaan kecantikkan. Boleh google apa khasiat dia. Semua produk Kundal adalah berteraskan buah Macadamia yang diperoleh dari alam semula jadi yang kaya dengan nutrisi dan pelembab.

Bagusnya produk Kundal ni bila diorang menggabungkan minyak macadamia bermutu tinggi dengan ekstrak semulajadi sampaikan kita tak perlu risau tentang bahan kimia yang berbahaya.


Korang boleh dapatkan produk Kundal di semua cawangan Guardian atau di Shopee dan Lazada. Boleh tekan link kat bawah.
 --- > Guardian
--- > Lazada
--- > Shoppe



#Kundal #KundalMalaysia #NaturalCareBrand #HairCareShampoo #HairCareTreatment #HairSerum #KundalReviewContest

Comments

  1. Wow bestnya.. Nnt cuba lah sbb tgk ramai review ckp bagus... Thanks for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Za. Akak lepas ni continue pakai syampu ni je senang.

      Delete
  2. Wah boleh try la shampoo ni . Lagi pun shampoo yg tengah guna sekarang ni dh nak habis

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts